Image značky Jägermeister
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Ondrej, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:10Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:10Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41400
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce ,,Image značky Jagermeister" má za cíl zjistit, jak vnímají image této značky spotřebitelé zejména v cílové skupině 18 - 30 let. V teoretické části autor popisuje značku, její prvky, a hodnotu. Dále se zabývá definicí pojmu image a jejím rozdělením a uvádí základy z marketingového výzkumu. V praktické části autor popisuje historii značky, její signifikantní prvky, online kanály a netradiční offline aktivity. Hlavním výstupem této práce je marketingový výzkum a následná analýza dat z dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
70 s. (101 546 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Značka
|
cs |
dc.subject |
Jägermeister
|
cs |
dc.subject |
Image
|
cs |
dc.subject |
Image značky
|
cs |
dc.subject |
Marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
Jägermeister
|
en |
dc.subject |
Image
|
en |
dc.subject |
Brand image
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.title |
Image značky Jägermeister |
|
dc.title.alternative |
Image of Brand Jägermeister |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis "The brand image of Jagermeister" aims to find out how the image of this brand is perceived by consumers especially in the target group of 18-30 years. In the theoretical part, the author describes the brand, its elements and its equity. It also deals with the definition of the concept of image and its distribution and presents the basics of marketing research. In the practical part, the author describes the history of the brand, its significant features, online channels and a description of non-traditional offline activities. The main output of this work is marketing research and subsequent analysis of data from the questionnaire survey. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47554
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account