Image značky Jägermeister
Show full item record
No preview available
Title:
|
Image značky Jägermeister |
Author: |
Ondrej, Jakub
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Bakalářská práce ,,Image značky Jagermeister" má za cíl zjistit, jak vnímají image této značky spotřebitelé zejména v cílové skupině 18 - 30 let. V teoretické části autor popisuje značku, její prvky, a hodnotu. Dále se zabývá definicí pojmu image a jejím rozdělením a uvádí základy z marketingového výzkumu. V praktické části autor popisuje historii značky, její signifikantní prvky, online kanály a netradiční offline aktivity. Hlavním výstupem této práce je marketingový výzkum a následná analýza dat z dotazníkového šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41400
|
Date:
|
2017-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
47554
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account