Komunikační strategie města Ostravy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie města Ostravy |
Author: |
Mánková, Renata
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Diplomová práce "Komunikační strategie města Ostravy" představuje úvod do problemati-ky komunikace města. Teoretické základy z oboru marketingových komunikací jsou apli-kované pro potřeby městského marketingu. Autorka se zabývá strategií značky města, iden-titou a image města a možnostmi využití marketingových komunikací v městském marke-tingu. Plánu komunikace předchází analýza marketingového prostředí města Ostrava, roz-bor městského produktového mixu a segmentace obyvatel ČR. Návrh komunikační strate-gie města Ostravy je cílen na širokou veřejnost a aplikuje nástroje reklamy, online public relations a marketingu událostí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4140
|
Date:
|
2007-04-20 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4908
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account