Komunikační strategie města Ostravy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie města Ostravy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie města Ostravy
Autor: Mánková, Renata
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce "Komunikační strategie města Ostravy" představuje úvod do problemati-ky komunikace města. Teoretické základy z oboru marketingových komunikací jsou apli-kované pro potřeby městského marketingu. Autorka se zabývá strategií značky města, iden-titou a image města a možnostmi využití marketingových komunikací v městském marke-tingu. Plánu komunikace předchází analýza marketingového prostředí města Ostrava, roz-bor městského produktového mixu a segmentace obyvatel ČR. Návrh komunikační strate-gie města Ostravy je cílen na širokou veřejnost a aplikuje nástroje reklamy, online public relations a marketingu událostí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4140
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4908


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mánková_2007_dp.pdf 1.974Mb PDF Zobrazit/otevřít
mánková_2007_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mánková_2007_op.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet