dc.contributor.advisor |
Gregarová, Magda
|
|
dc.contributor.author |
Tulachová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T16:21:20Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:16Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4139
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tištěnými propagačními prostředky dvou vybraných obchodních řetězců na trhu DIY. Cílem je zjistit, jaké prostředky jsou používány, jak se od sebe navzájem odlišují, a k jakým změnám u nich za poslední čtyři roky došlo. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a východiska vztahující se k interpersonální komunikaci a marketingovým komunikacím v kontextu s obchodními řetězci. Analytickou část tvoří informace o vývoji trhu DIY a základní marketingová data o vybraných společnostech. Analýza tištěných prostředků se týká průzkumu šíře a účelu všech tištěných prostředků ve zvolených řetězcích a vývoje distribuovaných tištěných propagačních prostředků za poslední čtyři roky. Závěr práce tvoří návrhy a doporučení, která by mohla usnadnit cestu k cílovému zákazníkovi. |
cs |
dc.format |
63 s., 24 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
6916409 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.05.2009 |
|
dc.subject |
DIY
|
cs |
dc.subject |
hobby market
|
cs |
dc.subject |
kutil
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
tištěné prostředky
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
typologie zákazníka
|
cs |
dc.subject |
DIY
|
en |
dc.subject |
hobby market
|
en |
dc.subject |
gadgeteer
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
print tools
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
direkt marketing
|
en |
dc.subject |
customer's typology
|
en |
dc.title |
Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (Bauhaus, Hornbach) |
cs |
dc.title.alternative |
Print promotion tools of retail chains (Bauhaus, Hornbach) |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with print promotion tools of two selected retail chains on the DIY market. The target shall uncover, which kind of tools are being used, how they are distinguished from each other and how they have changed in the past four years. In the theoretical part, the basic concepts are defined, along with the recourses related to the interpersonal communication and marketing communication in the context with the retail chains. Analytical part is composed of information that covers the evolution of the DIY market together with basic marketing data about a selected portfolio of companies. The analysis of print tools considers the extent and purpose of the research of all of the print tools in the selected retail chains and the evolution of distributed print promotion tools in the past four years. The closing part is composed of suggestions and recommendations, which could ease the way to the target customer. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4878
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|