Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (Bauhaus, Hornbach)
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (Bauhaus, Hornbach) |
| Autor: |
Tulachová, Jana
|
| Vedoucí: |
Gregarová, Magda
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá tištěnými propagačními prostředky dvou vybraných obchodních řetězců na trhu DIY. Cílem je zjistit, jaké prostředky jsou používány, jak se od sebe navzájem odlišují, a k jakým změnám u nich za poslední čtyři roky došlo. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a východiska vztahující se k interpersonální komunikaci a marketingovým komunikacím v kontextu s obchodními řetězci. Analytickou část tvoří informace o vývoji trhu DIY a základní marketingová data o vybraných společnostech. Analýza tištěných prostředků se týká průzkumu šíře a účelu všech tištěných prostředků ve zvolených řetězcích a vývoje distribuovaných tištěných propagačních prostředků za poslední čtyři roky. Závěr práce tvoří návrhy a doporučení, která by mohla usnadnit cestu k cílovému zákazníkovi. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4139
|
|
Datum:
|
2007-05-07 |
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.05.2009
|
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4878
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet