Marketingové komunikace při zavádění a řízení nové obchodní jednotky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace při zavádění a řízení nové obchodní jednotky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Böhm, Václav
dc.date.accessioned 2010-07-15T16:20:00Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:23Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4136
dc.description.abstract Obsahem práce jsou specifika marketingových komunikací u maloobchodních jednotek ve fázi zavádění těchto jednotek na trh. Práce je rozdělena do dvou základních částí. Tou první je teoretická část, ve které jsou uvedeny dvě fiktivní společnosti, jejichž činnost je dále rozebírána. Konkrétně jsou v této části rozvá-děny ekonomicko právní aspekty založení nových obchodních jednotek a analy-zovány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu v souvislosti se zaváděním jednotek na trh. V druhé, praktické, části jsou navrženy zcela konkrét-ní způsoby propagace vybraných jednotek. cs
dc.format 59 cs
dc.format.extent 2769983 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012
dc.subject obchodní jednotky cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject brief cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject business units en
dc.subject marketing communications en
dc.subject advertisement en
dc.subject sales promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject direct marketing en
dc.subject sales activities en
dc.subject marketing of services en
dc.subject target markets. SWOT analysis en
dc.subject brief en
dc.subject marketing communications camaipgn en
dc.title Marketingové komunikace při zavádění a řízení nové obchodní jednotky cs
dc.title.alternative Marketing communication in a process of bringing in a managing of a new business unit en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2007-06-04
dc.description.abstract-translated This work contents specification of marketing communication in the process of starting a new retail business units. The whole work is devided into two main parts. The first is a theoretical part, were the two fictive unites are brought in a and their activities are point of further analysis. To be more specific the rest of theoretical part is specialized on economical a law aspects of starting a new busi-ness unit and then all marketing communication mix tools are analysed. In the second, practical part, there are concrete suggestions of how to promote above listed units. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4795
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
böhm_2007_bp.pdfBlocked 2.641Mb PDF View/Open
böhm_2007_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
böhm_2007_op.doc 76Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account