Marketingové komunikace při zavádění a řízení nové obchodní jednotky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace při zavádění a řízení nové obchodní jednotky |
Author: |
Böhm, Václav
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Obsahem práce jsou specifika marketingových komunikací u maloobchodních jednotek ve fázi zavádění těchto jednotek na trh. Práce je rozdělena do dvou základních částí. Tou první je teoretická část, ve které jsou uvedeny dvě fiktivní společnosti, jejichž činnost je dále rozebírána. Konkrétně jsou v této části rozvá-děny ekonomicko právní aspekty založení nových obchodních jednotek a analy-zovány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu v souvislosti se zaváděním jednotek na trh. V druhé, praktické, části jsou navrženy zcela konkrét-ní způsoby propagace vybraných jednotek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4136
|
Date:
|
2007-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
4795
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account