Firemní kultura ve Skupině ČEZ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Vančura, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:07Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:07Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41368
|
|
dc.description.abstract |
Práce zkoumá firemní kulturu Skupiny ČEZ. V teoretické části rozebírá základní teoretické vědění o firemní kultuře, zkoumá různá pojetí a přístupy. Praktická část se konkrétně za-měřuje na aplikace poznatků z teorie ve Skupině ČEZ a zkoumá její hlavní nedostatky. Projektová část navrhuje řešení jednoho z důležitých prvků, čímž jsou Zákaznická centra Skupiny ČEZ, a představuje kroky nutné k jejich zlepšení. Cílem práce je analýza stavu firemní kultury ČEZ a následný návrh zlepšení jedné její části. |
|
dc.format |
96 s. (124 518 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
Skupina ČEZ
|
cs |
dc.subject |
Zákaznická zkušenost
|
cs |
dc.subject |
Zákaznická centra
|
cs |
dc.subject |
Redesign
|
cs |
dc.subject |
Corporate culture
|
en |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
ČEZ Group
|
en |
dc.subject |
Customer Experience
|
en |
dc.subject |
Customer Service Center
|
en |
dc.subject |
Redesign
|
en |
dc.title |
Firemní kultura ve Skupině ČEZ |
|
dc.title.alternative |
Corporate Culture in ČEZ Group |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2017-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of this thesis is to focus on the ČEZ Group corporate culture. The corporate culture general knowledge is analyzed in the theoretical part analyzes and various concepts and approaches are studied. The practical part is focused on theory knowledge application in ČEZ Group while the greatest weaknesses are examined. The possible solutions for one of the crucial point (ČEZ Group customer service centers to be more specific) are suggested in the project part that presents improvement actions as well. The aim of the theses is analysis of the ČEZ Group corporate culture situation and conse-quent improvement proposal of one of its parts. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47518
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account