Firemní kultura ve Skupině ČEZ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Firemní kultura ve Skupině ČEZ |
Autor: |
Vančura, Jan
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Práce zkoumá firemní kulturu Skupiny ČEZ. V teoretické části rozebírá základní teoretické vědění o firemní kultuře, zkoumá různá pojetí a přístupy. Praktická část se konkrétně za-měřuje na aplikace poznatků z teorie ve Skupině ČEZ a zkoumá její hlavní nedostatky. Projektová část navrhuje řešení jednoho z důležitých prvků, čímž jsou Zákaznická centra Skupiny ČEZ, a představuje kroky nutné k jejich zlepšení. Cílem práce je analýza stavu firemní kultury ČEZ a následný návrh zlepšení jedné její části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41368
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
47518
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet