Etika v online reklamě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Pfauser, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:06Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:06Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41359
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé diplomové práce je etika v internetové reklamě. V teoretické části se práce zaměřuje na vymezení pojmů etika s důrazem na prostředí internetu. Vymezuje zde pohled na etiku jak ze strany uživatelů internetu, tak ze strany zadavatelů reklam. Zároveň se zde zabývá popisem a rozborem etického kodexu Rady pro reklamu a etického kodexu sdružení SPIR. V další části pak představuje pojem internetová reklama a uvádí její nejběžnější formy. V praktické části jsou analyzovány problematické příklady internetové reklamy z pohledu etiky. Další část pak vyhodnocuje průzkum, který se zabýval vnímáním etiky v oblasti internetové reklamy. V závěru této části práce shrnuje zjištěné poznatky tohoto tématu. Projektová část představuje realizaci webové stránky, zabývající se neetickou re-klamou na internetu. |
|
dc.format |
99 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
e-marketing
|
cs |
dc.subject |
reklama na internetu
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
uživatel
|
cs |
dc.subject |
etický kodex
|
cs |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
e-marketing
|
en |
dc.subject |
internet advertising
|
en |
dc.subject |
web sites
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.subject |
ethics code
|
en |
dc.title |
Etika v online reklamě |
|
dc.title.alternative |
Ethics in Online Advertising |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2017-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my thesis is the ethics of Internet advertising. In the theoretical part is focused on notions of ethics with emphasis on an internetu. There defining view of ethics from both internet users and by the contracting-Vatel ads. At the same time there dealing with description and analysis of the code of ethics of the Council for re-deception and ethical code SPIR association. The next section introduces the concept of internet advertising and presents its most common form. The practical part analyzes problematic examples of inter-net advertising from a ethical point of view. Another part then evaluates research that dealt with the perception of ethics in the field of internet advertising. The conclusion summarizes the findings of this topic. The project part is the realization of a website dealing with unethical advertising on the internet. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47505
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account