Etika v online reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Etika v online reklamě |
Autor: |
Pfauser, Pavel
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Tématem mé diplomové práce je etika v internetové reklamě. V teoretické části se práce zaměřuje na vymezení pojmů etika s důrazem na prostředí internetu. Vymezuje zde pohled na etiku jak ze strany uživatelů internetu, tak ze strany zadavatelů reklam. Zároveň se zde zabývá popisem a rozborem etického kodexu Rady pro reklamu a etického kodexu sdružení SPIR. V další části pak představuje pojem internetová reklama a uvádí její nejběžnější formy. V praktické části jsou analyzovány problematické příklady internetové reklamy z pohledu etiky. Další část pak vyhodnocuje průzkum, který se zabýval vnímáním etiky v oblasti internetové reklamy. V závěru této části práce shrnuje zjištěné poznatky tohoto tématu. Projektová část představuje realizaci webové stránky, zabývající se neetickou re-klamou na internetu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41359
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47505
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet