Komunikační strategie obchodu Profi pečení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie obchodu Profi pečení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Kadlček, Martin
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:05Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:05Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41351
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je na základě získaných teoretických znalostí zpracovat analýzu konkurenčního trhu v oblasti prodeje cukrářských polotovarů a doplňků a následně vypra-covat vhodnou marketingovou strategii (praktický návod) pro danou firmu. Teoretická část je zaměřena na osvětlení základních pojmů v oblasti podnikání a tvorby komunikačních strategií. Praktická část se věnuje tvorbě situační analýzy spolu se SWOT analýzou a kvan-titativním průzkumem daného trhu. V projektové části jsou definovány jednotlivé návrhy marketingových strategií pro firmu Profi pečení.
dc.format 85s. (100 500 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační strategie cs
dc.subject marketing malých a středních podniků cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Comminication strategy en
dc.subject marketing for small and medium-sized enterprises en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject situation analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing research en
dc.title Komunikační strategie obchodu Profi pečení
dc.title.alternative Communication Strategy of Store Professional Baking
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated The aim of the master's thesis is based on acquired knowledge to prepare an analysis of the competitive market in sales of confectionery semi-finished products and accessories, and then propose suitable marketing strategy (practical manual) for the company. The theoretical part is focused on explanation of basic concepts about entrepreneurship and creation of marketing strategies. The practical part is dedicated to creating situational ana-lysis, together with SWOT analysis and quantitative research of the market. The project part are defined by individual designs marketing strategies for the company Profi baking.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47490
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
kadlček_2017_dp.pdf 4.716Mb PDF View/Open None
kadlček_2017_op.doc 150Kb Unknown View/Open None
kadlček_2017_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account