Komunikační strategie obchodu Profi pečení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie obchodu Profi pečení |
Autor: |
Kadlček, Martin
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je na základě získaných teoretických znalostí zpracovat analýzu konkurenčního trhu v oblasti prodeje cukrářských polotovarů a doplňků a následně vypra-covat vhodnou marketingovou strategii (praktický návod) pro danou firmu. Teoretická část je zaměřena na osvětlení základních pojmů v oblasti podnikání a tvorby komunikačních strategií. Praktická část se věnuje tvorbě situační analýzy spolu se SWOT analýzou a kvan-titativním průzkumem daného trhu. V projektové části jsou definovány jednotlivé návrhy marketingových strategií pro firmu Profi pečení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41351
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
47490
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet