Marketingová komunikace vysoké školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Hromádková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:04Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:04Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41350
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá popisem přípravy, realizace a vyhodnocení marketingové kampaně pro University of New York in Prague (UNYP) s cílem zvýšit počet uchazečů na tuto školu. Teoretická část práce přibližuje vývoj terciálního, tedy vysokoškolského vzdělávání v České republice, a to od roku 1989 po současnost. Rovněž vymezuje cíle diplomové práce, metodologii a stanovení výzkumných otázek. Praktická část se zabývá samotným procesem přípravy a realizace tříleté marketingové kampaně pro tuto vysokou školu včetně vyhodnocení jednotlivých částí kampaně. V projektové části autorka navrhuje vlastní marketingové aktivity pro danou soukromou vysokou školu, a to s ohledem na výsledky výzkumu. |
|
dc.format |
100 s. (139 885 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vysoká škola
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
UNYP
|
cs |
dc.subject |
university
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
UNYP
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace vysoké školy |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of University |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2017-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the description of the preparation, implementation and evaluation of marketing campaign for University of New York in Prague (UNYP) to increase the number of applicants for this university. The theoretical part describes the development of the tertiary education in the Czech Republic from 1989 to the present. It also defines the objectives of this thesis, methodology and determination of research questions. The practical part deals with process of preparing and implementing marketing campaign for UNYP which lasted for three years, including an evaluation of the individual parts of this campaign. In the project part author proposes her own marketing activities for this private university based on results of research. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47488
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account