Marketingová komunikace vysoké školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingová komunikace vysoké školy |
| Autor: |
Hromádková, Eva
|
| Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá popisem přípravy, realizace a vyhodnocení marketingové kampaně pro University of New York in Prague (UNYP) s cílem zvýšit počet uchazečů na tuto školu. Teoretická část práce přibližuje vývoj terciálního, tedy vysokoškolského vzdělávání v České republice, a to od roku 1989 po současnost. Rovněž vymezuje cíle diplomové práce, metodologii a stanovení výzkumných otázek. Praktická část se zabývá samotným procesem přípravy a realizace tříleté marketingové kampaně pro tuto vysokou školu včetně vyhodnocení jednotlivých částí kampaně. V projektové části autorka navrhuje vlastní marketingové aktivity pro danou soukromou vysokou školu, a to s ohledem na výsledky výzkumu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41350
|
|
Datum:
|
2017-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47488
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet