dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Červený, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:03Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:03Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41342
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřená na společenskou odpovědnost firmy a její dopad na firemní image. Diplomová práce je rozdělená na tři části: teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části jsou ucelené teoretické podklady k tématu zaměřené na společenskou odpovědnost firem, firemní image a výzkumné metody. V praktické části práce je popsána základní charakteristika společnosti IKEA, která je předmětem této práce, společně s její globální strategií, CSR strategií a komunikací, která se k těmto strategiím vztahuje. Celý rámec společenských aktivit společnosti IKEA je posléze ukotven v rámci cílů udržitelného rozvoje. Praktická část je zakončena dotazníkovým šetřením, které je zaměřené na prvky image a společenské odpovědnosti společnosti IKEA. Projektová část poté vychází z poznatků praktické části, na základě kterých je zpracován projekt zaměřený na proces designování nové aktivity společenské odpovědnosti společnosti IKEA. Součástí tohoto projektu je rámec aktivit, časový harmonogram a odhad finanční náročnosti projektu. |
|
dc.format |
96 s. (123 781 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
CSR
|
cs |
dc.subject |
společenská odpovědnost
|
cs |
dc.subject |
stakeholders
|
cs |
dc.subject |
pilíře CSR
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
firemní image
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
IKEA
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
Human Centered Design
|
cs |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.subject |
corporate social responsibility
|
en |
dc.subject |
stakeholders
|
en |
dc.subject |
CSR pillars
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
company image
|
en |
dc.subject |
company culture
|
en |
dc.subject |
IKEA
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
Human Centered Design
|
en |
dc.title |
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image |
|
dc.title.alternative |
Corporate Social Responsibility and its Impact on Corporate Image |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štrauss, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2017-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The following diploma thesis focuses on corporate social responsibility and its impact on corporate image. The thesis is divided into three parts: theoretical, practical and project sections. The theoretical part consists of a comprehensive theoretical background focusing on the level of social responsibility in companies, their corporate image, and research meth-ods. The practical part describes the main characteristics of IKEA, a company, which is the subject of this work, together with its global strategy, CSR strategy and communication, as it relates to these strategies. The entire framework of IKEA corporate social responsibility is ultimately anchored in the context of its sustainable development goals. The practical part comprises of questionnaires, focusing on the elements of company image and corporate social responsibility of IKEA. The project part then introduces the results of the previous chapter and focuses on the process of designing new corporate social responsibility activi-ties for IKEA, including a framework for the activities, a timetable and an estimate of the financial requirements of the project. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47480
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-19 |
|