Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Červený, Martin
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:03Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:03Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41342
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřená na společenskou odpovědnost firmy a její dopad na firemní image. Diplomová práce je rozdělená na tři části: teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části jsou ucelené teoretické podklady k tématu zaměřené na společenskou odpovědnost firem, firemní image a výzkumné metody. V praktické části práce je popsána základní charakteristika společnosti IKEA, která je předmětem této práce, společně s její globální strategií, CSR strategií a komunikací, která se k těmto strategiím vztahuje. Celý rámec společenských aktivit společnosti IKEA je posléze ukotven v rámci cílů udržitelného rozvoje. Praktická část je zakončena dotazníkovým šetřením, které je zaměřené na prvky image a společenské odpovědnosti společnosti IKEA. Projektová část poté vychází z poznatků praktické části, na základě kterých je zpracován projekt zaměřený na proces designování nové aktivity společenské odpovědnosti společnosti IKEA. Součástí tohoto projektu je rámec aktivit, časový harmonogram a odhad finanční náročnosti projektu.
dc.format 96 s. (123 781 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CSR cs
dc.subject společenská odpovědnost cs
dc.subject stakeholders cs
dc.subject pilíře CSR cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject image cs
dc.subject firemní image cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject IKEA cs
dc.subject strategie cs
dc.subject Human Centered Design cs
dc.subject CSR en
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject stakeholders en
dc.subject CSR pillars en
dc.subject communication en
dc.subject image en
dc.subject company image en
dc.subject company culture en
dc.subject IKEA en
dc.subject strategy en
dc.subject Human Centered Design en
dc.title Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
dc.title.alternative Corporate Social Responsibility and its Impact on Corporate Image
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated The following diploma thesis focuses on corporate social responsibility and its impact on corporate image. The thesis is divided into three parts: theoretical, practical and project sections. The theoretical part consists of a comprehensive theoretical background focusing on the level of social responsibility in companies, their corporate image, and research meth-ods. The practical part describes the main characteristics of IKEA, a company, which is the subject of this work, together with its global strategy, CSR strategy and communication, as it relates to these strategies. The entire framework of IKEA corporate social responsibility is ultimately anchored in the context of its sustainable development goals. The practical part comprises of questionnaires, focusing on the elements of company image and corporate social responsibility of IKEA. The project part then introduces the results of the previous chapter and focuses on the process of designing new corporate social responsibility activi-ties for IKEA, including a framework for the activities, a timetable and an estimate of the financial requirements of the project.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47480
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
červený_2017_dp.pdf 3.904Mb PDF View/Open None
červený_2017_op.doc 149.5Kb Unknown View/Open None
červený_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account