Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image |
Autor: |
Červený, Martin
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřená na společenskou odpovědnost firmy a její dopad na firemní image. Diplomová práce je rozdělená na tři části: teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části jsou ucelené teoretické podklady k tématu zaměřené na společenskou odpovědnost firem, firemní image a výzkumné metody. V praktické části práce je popsána základní charakteristika společnosti IKEA, která je předmětem této práce, společně s její globální strategií, CSR strategií a komunikací, která se k těmto strategiím vztahuje. Celý rámec společenských aktivit společnosti IKEA je posléze ukotven v rámci cílů udržitelného rozvoje. Praktická část je zakončena dotazníkovým šetřením, které je zaměřené na prvky image a společenské odpovědnosti společnosti IKEA. Projektová část poté vychází z poznatků praktické části, na základě kterých je zpracován projekt zaměřený na proces designování nové aktivity společenské odpovědnosti společnosti IKEA. Součástí tohoto projektu je rámec aktivit, časový harmonogram a odhad finanční náročnosti projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41342
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47480
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet