Obsahový marketing a jeho vliv na konverze
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Doleželová, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:00Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:00Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41310
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o obsahovém marketingu jako prostředku ke konverzi. Obsahový neboli content marketing je zkoumán z hlediska digitálního prostředí. V první fázi autorka definuje pojmy a vymezuje zásady obsahového marketingu. Zjištěné informace následně verifikuje prostřednictvím individuálních rozhovorů s respondenty. V další fázi práce autorka navrhuje obsahovou strategii pro společnost působící na poli telekomunikací. Její součástí je obsahová analýza (analýza trhu, dosavadních komunikačních aktivit, konkurence, cílové skupiny atd.) a také samotná strategie včetně harmonogramu exekutivy. |
|
dc.format |
13 s., 5616 znaků |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
content marketing
|
cs |
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
konverze
|
cs |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.subject |
conversion
|
en |
dc.title |
Obsahový marketing a jeho vliv na konverze |
|
dc.title.alternative |
Content Marketing and Its Impact on Conversions |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This study examines the optimal form of content strategy which positively affects the con-versions. The purpose of the thesis is to present instructions how to create a truly valuable content with a help of content strategy. The theoretical part presents content marketing techniques and aspects of good content strategy. Each of the techniques will be validated by means of individual interviews. Another part is dedicated to designing of content strat-egy for the company running telecomunication business. The thesis reveals the number of essential analysis such as SEO, competitors, market analysis and intern marketing audit. Project part is content strategy plan which helps to fulfill designed KPIs. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47434
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account