Obsahový marketing a jeho vliv na konverze

DSpace Repository

Language: English čeština 

Obsahový marketing a jeho vliv na konverze

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Doleželová, Aneta
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:00Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:00Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41310
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o obsahovém marketingu jako prostředku ke konverzi. Obsahový neboli content marketing je zkoumán z hlediska digitálního prostředí. V první fázi autorka definuje pojmy a vymezuje zásady obsahového marketingu. Zjištěné informace následně verifikuje prostřednictvím individuálních rozhovorů s respondenty. V další fázi práce autorka navrhuje obsahovou strategii pro společnost působící na poli telekomunikací. Její součástí je obsahová analýza (analýza trhu, dosavadních komunikačních aktivit, konkurence, cílové skupiny atd.) a také samotná strategie včetně harmonogramu exekutivy.
dc.format 13 s., 5616 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject content marketing cs
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject konverze cs
dc.subject content marketing en
dc.subject conversion en
dc.title Obsahový marketing a jeho vliv na konverze
dc.title.alternative Content Marketing and Its Impact on Conversions
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated This study examines the optimal form of content strategy which positively affects the con-versions. The purpose of the thesis is to present instructions how to create a truly valuable content with a help of content strategy. The theoretical part presents content marketing techniques and aspects of good content strategy. Each of the techniques will be validated by means of individual interviews. Another part is dedicated to designing of content strat-egy for the company running telecomunication business. The thesis reveals the number of essential analysis such as SEO, competitors, market analysis and intern marketing audit. Project part is content strategy plan which helps to fulfill designed KPIs.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47434
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
doleželová_2017_dp.pdf 2.358Mb PDF View/Open None
doleželová_2017_op.docx 123.3Kb Unknown View/Open None
doleželová_2017_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account