Obsahový marketing a jeho vliv na konverze
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Obsahový marketing a jeho vliv na konverze |
Autor: |
Doleželová, Aneta
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o obsahovém marketingu jako prostředku ke konverzi. Obsahový neboli content marketing je zkoumán z hlediska digitálního prostředí. V první fázi autorka definuje pojmy a vymezuje zásady obsahového marketingu. Zjištěné informace následně verifikuje prostřednictvím individuálních rozhovorů s respondenty. V další fázi práce autorka navrhuje obsahovou strategii pro společnost působící na poli telekomunikací. Její součástí je obsahová analýza (analýza trhu, dosavadních komunikačních aktivit, konkurence, cílové skupiny atd.) a také samotná strategie včetně harmonogramu exekutivy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41310
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47434
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet