dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Černá, Alžběta
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:00Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:00Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41309
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na problematiku společenské odpovědnosti firmy a jejího vlivu na utváření firemního image. V teoretické části práce je definována společenská odpovědnost firem (CSR) a její oblasti, dále image firmy a marketingový výzkum. Praktická část je věnována firmě Sběrné suroviny UH a charakteristice jejích CSR aktivit. Součástí je i kvalitativní výzkumné šetření, které se zaobírá hodnocením CSR aktivit firmy z pohledu vnější a vnitřní veřejnosti a vlivem těchto aktivit na vnímání firmy. V projektové části se promítají poznatky z obou předchozích částí a je zde navrhnuto řešení, jak by se dal koncept CSR ve firmě efektivněji využít. |
|
dc.format |
105 s. (186 743 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
corporate social responsibility
|
cs |
dc.subject |
CSR
|
cs |
dc.subject |
aktivity CSR
|
cs |
dc.subject |
komunikace CSR
|
cs |
dc.subject |
firemní image
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
corporate social responsibility
|
en |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.subject |
CSR activities
|
en |
dc.subject |
CSR communication
|
en |
dc.subject |
corporate image
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image |
|
dc.title.alternative |
Corporate Social Responsibility and Its Influence on Corporate Image |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štrauss, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on corporate social responsibility and its influence on corporate image. The concept of corporate social responsibility (CSR), CSR areas, corporate image nad marketing research are defined in the theoretical part of the thesis. The practical part is dedicated to the company Sběrné suroviny UH, s.r.o. and the characteristics of its CSR activities. This part also contains qualitative research and its interpretation. The main aim of this research is to evaluate company's CSR activities from point of view of its employees and general public, and the impact of these activities on corporate image. The findings from two preceding parts are projected in the last, project part, which contains a set of helpful recommendations for more effective CSR use. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47432
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|