Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Černá, Alžběta
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:00Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:00Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41309
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na problematiku společenské odpovědnosti firmy a jejího vlivu na utváření firemního image. V teoretické části práce je definována společenská odpovědnost firem (CSR) a její oblasti, dále image firmy a marketingový výzkum. Praktická část je věnována firmě Sběrné suroviny UH a charakteristice jejích CSR aktivit. Součástí je i kvalitativní výzkumné šetření, které se zaobírá hodnocením CSR aktivit firmy z pohledu vnější a vnitřní veřejnosti a vlivem těchto aktivit na vnímání firmy. V projektové části se promítají poznatky z obou předchozích částí a je zde navrhnuto řešení, jak by se dal koncept CSR ve firmě efektivněji využít.
dc.format 105 s. (186 743 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject corporate social responsibility cs
dc.subject CSR cs
dc.subject aktivity CSR cs
dc.subject komunikace CSR cs
dc.subject firemní image cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject CSR en
dc.subject CSR activities en
dc.subject CSR communication en
dc.subject corporate image en
dc.subject marketing research en
dc.title Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
dc.title.alternative Corporate Social Responsibility and Its Influence on Corporate Image
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on corporate social responsibility and its influence on corporate image. The concept of corporate social responsibility (CSR), CSR areas, corporate image nad marketing research are defined in the theoretical part of the thesis. The practical part is dedicated to the company Sběrné suroviny UH, s.r.o. and the characteristics of its CSR activities. This part also contains qualitative research and its interpretation. The main aim of this research is to evaluate company's CSR activities from point of view of its employees and general public, and the impact of these activities on corporate image. The findings from two preceding parts are projected in the last, project part, which contains a set of helpful recommendations for more effective CSR use.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47432
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
černá_2017_dp.pdf 3.981Mb PDF View/Open None
černá_2017_op.doc 149.5Kb Unknown View/Open None
černá_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account