Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image |
Autor: |
Černá, Alžběta
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na problematiku společenské odpovědnosti firmy a jejího vlivu na utváření firemního image. V teoretické části práce je definována společenská odpovědnost firem (CSR) a její oblasti, dále image firmy a marketingový výzkum. Praktická část je věnována firmě Sběrné suroviny UH a charakteristice jejích CSR aktivit. Součástí je i kvalitativní výzkumné šetření, které se zaobírá hodnocením CSR aktivit firmy z pohledu vnější a vnitřní veřejnosti a vlivem těchto aktivit na vnímání firmy. V projektové části se promítají poznatky z obou předchozích částí a je zde navrhnuto řešení, jak by se dal koncept CSR ve firmě efektivněji využít. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41309
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47432
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet