dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Bukovjanová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:15:59Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:15:59Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41305
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce je analýza vybraných nástrojů marketingové komunikace značky Pedro, a to osobního prodeje a podpory prodeje. Jejím smyslem je zhodnotit současné marketingové komunikace a přispět vlastními náměty k jejímu zdokonalení. Práce obsahuje teoretickou část, která se obecně zabývá komunikačním mixem, jeho nástroji a corporate designem. Pozornost je dána také kapitolám věnujícím se marketingovému výzkumu, zejména mystery shoppingu a analýze in-store komunikace. Samostatná kapitola pak pojednává o metodice práce, včetně cíle a účelu práce či výzkumných otázek. V praktické části je rozebrána značka Pedro, její historie, produktové portfolio, konkurence, corporate design i marketingová komunikace. Další kapitoly v praktické části se věnují výsledkům realizovaného výzkumu a zodpovězení výzkumných otázek. V projektové části jsou navrženy změny pro celkovou marketingovou komunikaci, zejména ale pro osobní prodej a podporu prodeje. Navrhované změny jsou popsány včetně časového plánu, rozpočtu i možných omezení a rizik. |
|
dc.format |
149 s., přílohy - 42 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka Pedro
|
cs |
dc.subject |
mystery shopping
|
cs |
dc.subject |
in-store komunikace
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
Pedro brand
|
en |
dc.subject |
mystery shopping
|
en |
dc.subject |
in-store communication
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.title |
Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro |
|
dc.title.alternative |
Selected Tools of Promotional Mix of the Brand Pedro |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this thesis is the analysis of selected tools of promotional mix of Pedro brand, particularly personal selling and sales promotion. Its main goal is to critically evaluate current marketing communication and contribute to its improvement with my own suggestions. The thesis contains the theoretical part, which deals generally with promotional mix, its tools and corporate design. Attention is also paid to chapters about marketing research, especially mystery shopping and the analysis of in-store communication. One chapter is dedicated to methodology, including the aim and purpose of the thesis and research questions. In the practical part Pedro brand is examined, including its history, product portfolio, competition, corporate design and marketing communication. Other chapters in the practical part are dedicated to the results of the research and answers to research questions. In the project part changes for the whole marketing communication are suggested, particularly for personal selling and sales promotion. The description of suggested changes includes the time plan, budget and possible restrictions and risks. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47427
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-19 |
|