Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro
Autor: Bukovjanová, Martina
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je analýza vybraných nástrojů marketingové komunikace značky Pedro, a to osobního prodeje a podpory prodeje. Jejím smyslem je zhodnotit současné marketingové komunikace a přispět vlastními náměty k jejímu zdokonalení. Práce obsahuje teoretickou část, která se obecně zabývá komunikačním mixem, jeho nástroji a corporate designem. Pozornost je dána také kapitolám věnujícím se marketingovému výzkumu, zejména mystery shoppingu a analýze in-store komunikace. Samostatná kapitola pak pojednává o metodice práce, včetně cíle a účelu práce či výzkumných otázek. V praktické části je rozebrána značka Pedro, její historie, produktové portfolio, konkurence, corporate design i marketingová komunikace. Další kapitoly v praktické části se věnují výsledkům realizovaného výzkumu a zodpovězení výzkumných otázek. V projektové části jsou navrženy změny pro celkovou marketingovou komunikaci, zejména ale pro osobní prodej a podporu prodeje. Navrhované změny jsou popsány včetně časového plánu, rozpočtu i možných omezení a rizik.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41305
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47427


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bukovjanová_2017_dp.pdf 11.16Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bukovjanová_2017_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bukovjanová_2017_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet