Rizika zavádění nového výrobku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomaštík, Marek
|
|
dc.contributor.author |
Fantura, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:15:37Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:15:37Z |
|
dc.date.issued |
2017-02-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41131
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou zavádění nové služby na trh společností SIRNATÉ LÁZNĚ Ostrožská Nová Ves, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. V první části jsou vymezeny marketingové pojmy související s příslušnou problematikou zavádění nové služby na trh. Druhá, praktická část, aplikuje teoretické poznatky do praxe a je rozdělena do několika kapitol. Nejdříve je představena společnost SIRNATÉ LÁZNĚ Ostrožská Nová Ves, s.r.o. a nová služba lokální kryoterapie. Poté je uvedena marketingová strategie a jsou sestaveny komplexní marketingové analýzy. První je uvedena analýza PEST, následuje analýza zákazníků a konkurence, poté práci zakončuje SWOT analýza. Nedílnou součástí práce jsou návrhy a doporučení pro uvedení nového výrobku na trh. |
|
dc.format |
61 s. (87 595 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
riziko
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
risk
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.subject |
market
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Rizika zavádění nového výrobku |
|
dc.title.alternative |
The Risks of Introducing a New Product |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dokulil, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2017-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with introduction of new servis on the market by company SIRNATE LÁZNĚ Ostrožská Nová Ves, s.r.o. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the first part are defined marketing notions related to the relevant issue of launching a new product on the market. The second part applies theoretical knowledge into practice and is divided into several chapters. Firstly is introduced company SIRNATE LÁZNĚ Ostrožská Nová Ves, s.r.o. and new service of local cryotherapy. Then a marke-ting strategy is shown and complex marketing analyses are compiled. The first is a PEST analysis followed by customer and competitor analysis, and SWOT analysis finishes the thesis. Integral parts of this thesis are suggestions and recommendations for launching a new product on the market. |
|
dc.description.department |
Ústav krizového řízení |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ovládání rizik |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Risk Control |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Procesní inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Process engineering |
en |
dc.identifier.stag |
47196
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-05-12 |
|
local.subject |
lázeňská péče
|
cs |
local.subject |
analýza trhu
|
cs |
local.subject |
pacienti
|
cs |
local.subject |
kryoterapie
|
cs |
local.subject |
spa care
|
en |
local.subject |
market analysis
|
en |
local.subject |
patients
|
en |
local.subject |
cryotherapy
|
en |
local.subject |
Ostrožská Nová Ves (Czechia)
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account