Rizika zavádění nového výrobku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rizika zavádění nového výrobku |
Autor: |
Fantura, Tomáš
|
Vedoucí: |
Tomaštík, Marek
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou zavádění nové služby na trh společností SIRNATÉ LÁZNĚ Ostrožská Nová Ves, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. V první části jsou vymezeny marketingové pojmy související s příslušnou problematikou zavádění nové služby na trh. Druhá, praktická část, aplikuje teoretické poznatky do praxe a je rozdělena do několika kapitol. Nejdříve je představena společnost SIRNATÉ LÁZNĚ Ostrožská Nová Ves, s.r.o. a nová služba lokální kryoterapie. Poté je uvedena marketingová strategie a jsou sestaveny komplexní marketingové analýzy. První je uvedena analýza PEST, následuje analýza zákazníků a konkurence, poté práci zakončuje SWOT analýza. Nedílnou součástí práce jsou návrhy a doporučení pro uvedení nového výrobku na trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41131
|
Datum:
|
2017-02-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav krizového řízení |
Studijní obor:
|
Ovládání rizik |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47196
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet