Rizika zavádění nového výrobku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rizika zavádění nového výrobku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rizika zavádění nového výrobku
Autor: Fantura, Tomáš
Vedoucí: Tomaštík, Marek
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou zavádění nové služby na trh společností SIRNATÉ LÁZNĚ Ostrožská Nová Ves, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. V první části jsou vymezeny marketingové pojmy související s příslušnou problematikou zavádění nové služby na trh. Druhá, praktická část, aplikuje teoretické poznatky do praxe a je rozdělena do několika kapitol. Nejdříve je představena společnost SIRNATÉ LÁZNĚ Ostrožská Nová Ves, s.r.o. a nová služba lokální kryoterapie. Poté je uvedena marketingová strategie a jsou sestaveny komplexní marketingové analýzy. První je uvedena analýza PEST, následuje analýza zákazníků a konkurence, poté práci zakončuje SWOT analýza. Nedílnou součástí práce jsou návrhy a doporučení pro uvedení nového výrobku na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41131
Datum: 2017-02-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav krizového řízení
Studijní obor: Ovládání rizik
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47196


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fantura_2017_dp.pdf 1.910Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fantura_2017_op.pdf 179.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
fantura_2017_vp.pdf 32.57Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet