Návrh na zefektivnění propagace společnosti pro dodávku a montáž klimatizace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chramcov, Bronislav
|
|
dc.contributor.author |
Křapa, Adam
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:15:35Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:15:35Z |
|
dc.date.issued |
2017-02-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41110
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je návrh na zefektivnění propagace společnosti Artprofi CZ s.r.o. provádějící dodávku a montáž klimatizací. Po teoretické části, ve které jsou vysvětleny pojmy jako marketingová komunikace, marketingový mix, propagace a propagační kanály, je provedena analýza současného stavu propagace společnosti. Na základě analýzy jsou vytvořeny návrhy na zefektivnění propagace určené k realizaci. Po realizaci všech návrhů jsou analyzovány výsledky a zhodnoceny přínosy navrhovaných změn. |
|
dc.format |
71 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
inzerce
|
cs |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.title |
Návrh na zefektivnění propagace společnosti pro dodávku a montáž klimatizace |
|
dc.title.alternative |
The Design of an Effective Promotion Campaign for a Company Specialised in the Supply and Installation of Air-Conditioning |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sysel, Martin |
|
dc.date.accepted |
2017-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor thesis is to streamline the promotion of Artprofi CZ s.r.o. which supplies and installs air-conditioning. After the theoretical part explaining concepts such as marketing communication, marketing mix, promotion and promotion channels, an analysis of the current status of the company's promotion is made. Based on the analysis, proposals are made to streamline the promotion to be implemented. Following the implementation of all proposals, the results are analyzed and the benefits of the proposed changes evaluated. |
|
dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
47155
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-05-23 |
|
local.subject |
propagace
|
cs |
local.subject |
marketingový mix
|
cs |
local.subject |
klimatizační technika
|
cs |
local.subject |
promotion
|
en |
local.subject |
marketing mix
|
en |
local.subject |
air condition technology
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account