MOžnosti efektivní propagace svatební agentury

DSpace Repository

Language: English čeština 

MOžnosti efektivní propagace svatební agentury

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chramcov, Bronislav
dc.contributor.author Janik, Jan
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:15:34Z
dc.date.available 2017-07-03T09:15:34Z
dc.date.issued 2017-02-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41103
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingem, který bude nápomocný k zefektivnění propa-gace svatební agentury zvané MyBell agency. Cílem je analyzovat dosavadní marketing firmy a realizovat doporučené návrhy, které by měly propagaci vylepšit. Veškeré analýzy proběhly na základě autorových zkušeností, které získal při studii daného tématu a násle-dovně sepsal do teoretické části bakalářské práce. K analýze aktuálního stavu propagace se využily různé analytické nástroje a informace zprostředkované majitelem. Praktická část se skládá z analýz a návrhů k zefektivnění propagace. Výsledné změny byly poté analyzovány samotnými zákazníky skrze dotazníkové šetření. Další způsob k ověření výsledků provede-ných změn byly analytické nástroje. V závěru práce se nachází zhodnocení přínosů navrho-vaných změn.
dc.format 96 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject SEO optimalizace cs
dc.subject tištěná propagace cs
dc.subject Online marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject social websites en
dc.subject SEO optimization en
dc.subject printed propagation en
dc.title MOžnosti efektivní propagace svatební agentury
dc.title.alternative The Possibilities Offered by Effective Promotion Tools for a Wedding Agency
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sysala, Tomáš
dc.date.accepted 2017-06-14
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is about Marketing, which will be useful to improve the propagation of wedding agency called MyBell agency. The goal is to analyze the current marketing of the company and implement the recommended designs, which should be able to improve the propagation. All of the analysis have been done with the help of an author's personal expe-riences, which he obtained due to the studying of that particular topic and then put the infor-mation to the theoretical part of the thesis. There were used certain analytic tools and infor-mations, provided by the owner, to analyze the current status. The practical part consists of analysis and of designs to make the propagation more efficient. The resulting changes were then analyzed through the survey by customers themselves. Another tools to verify the results were the analytic tools. The benefits evaluation is described at the end of the thesis.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 47144
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-05-26
local.subject svatební agentury cs
local.subject wedding agencies en


Files in this item

Files Size Format View Description
janik_2017_dp.pdf 7.888Mb PDF View/Open None
janik_2017_op.pdf 968.3Kb PDF View/Open None
janik_2017_vp.pdf 219.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account