MOžnosti efektivní propagace svatební agentury
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chramcov, Bronislav
|
|
dc.contributor.author |
Janik, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:15:34Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:15:34Z |
|
dc.date.issued |
2017-02-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41103
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem, který bude nápomocný k zefektivnění propa-gace svatební agentury zvané MyBell agency. Cílem je analyzovat dosavadní marketing firmy a realizovat doporučené návrhy, které by měly propagaci vylepšit. Veškeré analýzy proběhly na základě autorových zkušeností, které získal při studii daného tématu a násle-dovně sepsal do teoretické části bakalářské práce. K analýze aktuálního stavu propagace se využily různé analytické nástroje a informace zprostředkované majitelem. Praktická část se skládá z analýz a návrhů k zefektivnění propagace. Výsledné změny byly poté analyzovány samotnými zákazníky skrze dotazníkové šetření. Další způsob k ověření výsledků provede-ných změn byly analytické nástroje. V závěru práce se nachází zhodnocení přínosů navrho-vaných změn. |
|
dc.format |
96 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
SEO optimalizace
|
cs |
dc.subject |
tištěná propagace
|
cs |
dc.subject |
Online marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
social websites
|
en |
dc.subject |
SEO optimization
|
en |
dc.subject |
printed propagation
|
en |
dc.title |
MOžnosti efektivní propagace svatební agentury |
|
dc.title.alternative |
The Possibilities Offered by Effective Promotion Tools for a Wedding Agency |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sysala, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2017-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is about Marketing, which will be useful to improve the propagation of wedding agency called MyBell agency. The goal is to analyze the current marketing of the company and implement the recommended designs, which should be able to improve the propagation. All of the analysis have been done with the help of an author's personal expe-riences, which he obtained due to the studying of that particular topic and then put the infor-mation to the theoretical part of the thesis. There were used certain analytic tools and infor-mations, provided by the owner, to analyze the current status. The practical part consists of analysis and of designs to make the propagation more efficient. The resulting changes were then analyzed through the survey by customers themselves. Another tools to verify the results were the analytic tools. The benefits evaluation is described at the end of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
47144
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-05-26 |
|
local.subject |
svatební agentury
|
cs |
local.subject |
wedding agencies
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account