Big Data - výskyt a využití ve firemní sféře

DSpace Repository

Language: English čeština 

Big Data - výskyt a využití ve firemní sféře

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šenkeřík, Roman
dc.contributor.author Bouchal, Ondřej
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:15:32Z
dc.date.available 2017-07-03T09:15:32Z
dc.date.issued 2017-02-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41089
dc.description.abstract Cílem této práce je zjistit, v jaké míře se vyskytují Big Data ve firemní sféře. Je zde vysvětlené, co to jsou Big Data, kde bylo možné se s nimi v minulosti setkat, zda jsou Big Data pro malé nebo velké podniky, způsoby jejich zpracování a krátce představený Big Data mining a Big Data Analytics. V této práci je také zpracovaný a vyhodnocený dotazník ohledně výskytu Big Dat ve firmách s různým zaměřením. Na konci práce je sestavený vzorový příklad analýzy z pohledu zákazníka, pro jakého poskytovatele platformy pro práci s Big Daty, by se mohl rozhodnout pomocí multikriteriální TOPSIS analýzy.
dc.format 59
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Big Data cs
dc.subject Google cs
dc.subject Hadoop cs
dc.subject data cs
dc.subject Microsoft cs
dc.subject TOPSIS cs
dc.subject AWS cs
dc.subject Big Data en
dc.subject Google en
dc.subject Hadoop en
dc.subject data en
dc.subject Microsoft en
dc.subject TOPSIS en
dc.subject AWS en
dc.title Big Data - výskyt a využití ve firemní sféře
dc.title.alternative Big Data - Its Presence and Use in the Corporate Sector
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Komínková Oplatková, Zuzana
dc.date.accepted 2017-06-15
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to find out frequency of occurrence of Big Data in businesses. The thesis explains the term Big Data, its history, usage in small or larger businesses and the ways of processing the data. The term Big Data Mining is also briefly mentioned. The questionnaire included in the thesis deals with occurrence of the Big Data in various types of companies. At the end of the thesis an example of an analysis from customer point of view is included. The analysis works as a tool for customers while choosing a provider of a platform for the Big Data using the TOPSIS analysis.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 47126
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
bouchal_2017_dp.pdf 2.935Mb PDF View/Open None
bouchal_2017_op.pdf 222.5Kb PDF View/Open None
bouchal_2017_vp.pdf 344.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account