Softwarová podpora výuky matematiky na středních školách
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Řezníčková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Strmiska, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:15:25Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:15:25Z |
|
dc.date.issued |
2017-02-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41022
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je průzkum využití podpůrných softwarových programů ve výuce matematiky na středních školách pomocí dotazníkového šetření, dále vytvoření přehledu nejpoužívanějších programů a následně vytvoření ukázkových příkladů v těchto programech. Dotazník bude zahrnovat otázky týkající se nejen toho, jaké programy vyučující využívají, zda jsou volně dostupné či licencované, jak je používají, ale také jak jsou s nabídkou programů a jejich konkrétními funkcemi spokojeni, či zda škola poskytuje dostatečné zázemí pro implementaci těchto programů do výuky. Odpovědi budou statisticky vyhodnoceny. |
|
dc.format |
81 s. (91 348 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výuková metoda
|
cs |
dc.subject |
multimedia learning
|
cs |
dc.subject |
matematika
|
cs |
dc.subject |
software
|
cs |
dc.subject |
výuka
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
learning method
|
en |
dc.subject |
multimedia learning
|
en |
dc.subject |
mathematics
|
en |
dc.subject |
software
|
en |
dc.subject |
teaching
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.title |
Softwarová podpora výuky matematiky na středních školách |
|
dc.title.alternative |
Software Support of Teaching Mathematics in Secondary Schools |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sedláček, Michal |
|
dc.date.accepted |
2017-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this master thesis aims to survey the use of assistive software programs for teaching mathematics in secondary schools through a questionnaire survey, as well as creating a list of commonly used programs and then create a striking example of these programs. The questionnaire will include questions relating not only to the programs teachers use, whether freely available or licensed to use them, but also as a range of programs and their specific functions are satisfied and whether the school provides adequate facilities for the implementation of these programs in education. Responses will be analyzed statistically. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
47043
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-05-16 |
|
local.subject |
výuka podporovaná počítačem
|
cs |
local.subject |
matematický software
|
cs |
local.subject |
computer-aided learning
|
en |
local.subject |
mathematical software
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account