Softwarová podpora výuky matematiky na středních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Softwarová podpora výuky matematiky na středních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Řezníčková, Jana
dc.contributor.author Strmiska, Martin
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:15:25Z
dc.date.available 2017-07-03T09:15:25Z
dc.date.issued 2017-02-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41022
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je průzkum využití podpůrných softwarových programů ve výuce matematiky na středních školách pomocí dotazníkového šetření, dále vytvoření přehledu nejpoužívanějších programů a následně vytvoření ukázkových příkladů v těchto programech. Dotazník bude zahrnovat otázky týkající se nejen toho, jaké programy vyučující využívají, zda jsou volně dostupné či licencované, jak je používají, ale také jak jsou s nabídkou programů a jejich konkrétními funkcemi spokojeni, či zda škola poskytuje dostatečné zázemí pro implementaci těchto programů do výuky. Odpovědi budou statisticky vyhodnoceny.
dc.format 81 s. (91 348 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výuková metoda cs
dc.subject multimedia learning cs
dc.subject matematika cs
dc.subject software cs
dc.subject výuka cs
dc.subject učitel cs
dc.subject žák cs
dc.subject learning method en
dc.subject multimedia learning en
dc.subject mathematics en
dc.subject software en
dc.subject teaching en
dc.subject teacher en
dc.subject student en
dc.title Softwarová podpora výuky matematiky na středních školách
dc.title.alternative Software Support of Teaching Mathematics in Secondary Schools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sedláček, Michal
dc.date.accepted 2017-06-02
dc.description.abstract-translated The purpose of this master thesis aims to survey the use of assistive software programs for teaching mathematics in secondary schools through a questionnaire survey, as well as creating a list of commonly used programs and then create a striking example of these programs. The questionnaire will include questions relating not only to the programs teachers use, whether freely available or licensed to use them, but also as a range of programs and their specific functions are satisfied and whether the school provides adequate facilities for the implementation of these programs in education. Responses will be analyzed statistically.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 47043
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-05-16
local.subject výuka podporovaná počítačem cs
local.subject matematický software cs
local.subject computer-aided learning en
local.subject mathematical software en


Files in this item

Files Size Format View Description
strmiska_2017_dp.zip 82.85Mb Unknown View/Open None
strmiska_2017_op.pdf 214.4Kb PDF View/Open None
strmiska_2017_vp.pdf 180.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account