Využití cloudových aplikací ve výuce na SŠ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chramcov, Bronislav
|
|
dc.contributor.author |
Nevrlý, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:15:24Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:15:24Z |
|
dc.date.issued |
2017-02-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41017
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá možnostmi využití cloudových aplikací ve výuce na střední škole. Po objasnění základních pojmů týkajících se cloudu jsou popsány a následně zhodnoceny aplikace tří vybraných poskytovatelů cloudových služeb. Ke srovnání je využito multikriteriální analýzy. Další část práce popisuje výukové metody, u kterých lze využít cloudové aplikace ke zkvalitnění a zjednodušení výuky. Úvod praktické části se zabývá vytvoření podpůrných materiálů na práci v cloudovém prostředí. Další kapitola se zabývá návrhy konkrétních postupů při výuce. Stěžejní kapitolou praktické části je projektová výuka, která je popsána v následující kapitole. V závěru práce se nachází shrnutí přínosů a rizik cloudového řešení při výuce na střední škole. |
|
dc.format |
81 s. (16 360 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cloud
|
cs |
dc.subject |
cloud computing
|
cs |
dc.subject |
výuka
|
cs |
dc.subject |
výukové metody
|
cs |
dc.subject |
střední škola
|
cs |
dc.subject |
projektová výuka
|
cs |
dc.subject |
cloud
|
en |
dc.subject |
cloud computing
|
en |
dc.subject |
teaching
|
en |
dc.subject |
teaching methods
|
en |
dc.subject |
high school
|
en |
dc.subject |
project instruction
|
en |
dc.title |
Využití cloudových aplikací ve výuce na SŠ |
|
dc.title.alternative |
The Use of Cloud Applications for Education in Secondary Schools |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sedláček, Michal |
|
dc.date.accepted |
2017-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work deals with possibilities of using cloud applications in high school teaching. After clarifying bacis cloud concepts, the application of three selected cloud service providers is described and evaluated. Multi-criteria analysis is used to compare. Another part of the thesis describes teaching methods, which can use cloud applications to improve and simplify the teaching. The introduction of the practiocal part deals with creation of supporting materials for work in a cloud. The next chapter deals with suggestions of specific procedure in teaching. The core chapter of the practical part is project instruction, which is described in the next chapter. At the end of the thesis, there is a summary of benefits and risks of the cloud solution in secondary school education. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
47032
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-05-16 |
|
local.subject |
výuka podporovaná počítačem
|
cs |
local.subject |
computer-aided learning
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account