dc.contributor.advisor |
Kráľová, Zdena
|
|
dc.contributor.author |
Guryčová, Sára
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:14:38Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:14:38Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40605
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou úzkostí z anglické výslovnosti, jelikož je to jedna z nejrozšířenějších obav, se kterou se studenti setkávají v procesu osvojování cizího jazyka. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vysvětluje definici a klasifikuje úzkosti, popisuje přístupy k identifikaci úzkostí způsobené cizím jazykem, dva modely těchto úzkostí a jejich tři složky, dále prostředky k měření jejich rozsahu a aspekty, související s výslovnostními úzkostmi. Praktická část obsahuje výzkum, který byl zrealizován za účelem zodpovězení tří výzkumných otázek a potvrzení, či vyvrácení hypotéz. |
|
dc.format |
56 s. (86 375 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
úzkosti způsobené cizím jazykem
|
cs |
dc.subject |
úzkosti z anglické výslovnosti
|
cs |
dc.subject |
výslovnostní úroveň
|
cs |
dc.subject |
obavy z komunikace v anglickém jazyce
|
cs |
dc.subject |
foreign language anxiety
|
en |
dc.subject |
English pronunciation anxiety
|
en |
dc.subject |
pronunciation level
|
en |
dc.subject |
English communication apprehension
|
en |
dc.title |
English Pronunciation Anxiety among Czech University Students of English |
|
dc.title.alternative |
English Pronunciation Anxiety among Czech University Students of English |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemčoková, Katarína |
|
dc.date.accepted |
2017-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the problematics of English pronunciation anxiety, as it is one of the most spread apprehensions encountered by learners when acquiring foreign language. The work is divided into two parts. The theoretical one describes definition and classification of anxiety, approaches to identify foreign language anxiety, two models of foreign language anxiety and its three components, as well as the instruments used to assess its range, and the aspects connected to pronunciation anxiety. The practical part contains research conducted in order to answer three research questions and to reject or validate the hypotheses. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
46372
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-05-02 |
|
local.subject |
strach
|
cs |
local.subject |
verbální komunikace
|
cs |
local.subject |
angličtina
|
cs |
local.subject |
výslovnost
|
cs |
local.subject |
vysokoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
Češi
|
cs |
local.subject |
fear
|
en |
local.subject |
verbal communication
|
en |
local.subject |
English language
|
en |
local.subject |
pronunciation
|
en |
local.subject |
college students
|
en |
local.subject |
Czechs
|
en |