Vizuální styl kosmetické firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vizuální styl kosmetické firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Illík, Rostislav
dc.contributor.author Hlavinková, Olga
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:37Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:37Z
dc.date.issued 2016-11-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40596
dc.description.abstract Teoretická část bakalářské práce se zabývá historickým vývojem kosmetiky a propagace. Důraz je kladen na propagaci v Československu v letech 19181993 a na technologii propagace, především v Baťovské éře. Dále se zaměřuje na vizuální styl současné kosmetiky, porovnává propagaci cenově rozdílných výrobků a blíže popisuje nejznámější světové značky. Praktická část obsahuje vlastní návrh kosmetické značky NN biocosme-tics, založený na zkušenostech získaných při studiu a psaní teoretické části.
dc.format 54
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject logo cs
dc.subject vizuální styl cs
dc.subject obalový design cs
dc.subject kosmetika cs
dc.subject biokosmetika cs
dc.subject dřevo cs
dc.subject sklo cs
dc.subject brand en
dc.subject logo en
dc.subject visual style en
dc.subject packaging design en
dc.subject cosmetics en
dc.subject biocosmetics en
dc.subject wood en
dc.subject glass en
dc.title Vizuální styl kosmetické firmy
dc.title.alternative Visual Style of Cosmetic Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Noga, Pavel
dc.date.accepted 2017-06-07
dc.description.abstract-translated The theoretical part of my bachelor thesis focuses on the development of cosmetics and their promotion. I mainly concentrate on the promotion in Czechoslovakia between 1918 and 1993 and on the technology of promotion, primarily during Bata's era. The following part is about the visual style of current cosmetics, comparrison of promotion of products with different costs and takes a closer look at the world's most famous brands. The practical part contains my own design of cosmetics brand called NN biocosmetics which is based on the knowledge I gained writing the theoretical part.
dc.description.department Ateliér Grafický design
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Grafický design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Graphic Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 46358
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-05-12


Files in this item

Files Size Format View Description
hlavinková_2017_dp.pdf 6.629Mb PDF View/Open None
hlavinková_2017_vp.pdf 244.0Kb PDF View/Open
hlavinková_2017_op.pdf 157.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account