Vizuální styl kosmetické firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vizuální styl kosmetické firmy |
Autor: |
Hlavinková, Olga
|
Vedoucí: |
Illík, Rostislav
|
Abstrakt:
|
Teoretická část bakalářské práce se zabývá historickým vývojem kosmetiky a propagace. Důraz je kladen na propagaci v Československu v letech 19181993 a na technologii propagace, především v Baťovské éře. Dále se zaměřuje na vizuální styl současné kosmetiky, porovnává propagaci cenově rozdílných výrobků a blíže popisuje nejznámější světové značky. Praktická část obsahuje vlastní návrh kosmetické značky NN biocosme-tics, založený na zkušenostech získaných při studiu a psaní teoretické části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40596
|
Datum:
|
2016-11-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Grafický design |
Studijní obor:
|
Multimédia a design - Grafický design |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
46358
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet