An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness

DSpace Repository

Language: English čeština 

An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Janyš, Radim
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:21Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:21Z
dc.date.issued 2016-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40463
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového komunikačního mixu ve společnosti ELEKTRO EURO PLUS s. r. o. Obsah této práce je rozdělen na teoretickou a analytickou část. V teoretické části je zde obecný pohled na tyto složky: konkurenceschopnost, marketingový mix, komunikační mix. V analytické části jsou tyto složky aplikovány na vybranou firmu. Na základě zjištění současného stavu firmy a dotazníkového výzkumu jsou na závěr práce navrhnuta patřičná doporučení. Cílem této práce je naleznout taková doporučení, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti za účelem získání vice zákazníků.
dc.format 68
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject business-to-customers cs
dc.subject Elektro Euro Plus s.r.o cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Communications Mix en
dc.subject Competitiveness en
dc.subject Business-to-customers en
dc.subject Elektro Euro Plus en
dc.title An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
dc.title.alternative An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company ELEKTRO EURO Plus s.r.o. Focusing on Customer in order to Increase Competitiveness
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Haltofová, Barbora
dc.date.accepted 2017-06-13
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on an analysis of the marketing communications mix in the selected company Elektro Euro Plus. The content of this thesis is divided into two parts - the theoretical part and the analytical part. In the theoretical part, there is a general view of the following items: competitiveness, marketing mix, communications mix. In the analytical part, the items are displayed in the selected company. Based on the findings of a current situation in the firm and also the survey research, there are suggested some appropriate recommendations. The aim of this thesis is to come up with the recommendations which will lead to increase competitiveness in order to gain more customers.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 46112
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-05-04
local.subject elektrospotřebiče cs
local.subject marketing cs
local.subject electric apparatus and appliances en
local.subject marketing en


Files in this item

Files Size Format View Description
janyš_2017_dp.pdf 2.262Mb PDF View/Open None
janyš_2017_op.pdf 155.4Kb PDF View/Open None
janyš_2017_vp.doc 48.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account