An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness |
Autor: |
Janyš, Radim
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového komunikačního mixu ve společnosti ELEKTRO EURO PLUS s. r. o. Obsah této práce je rozdělen na teoretickou a analytickou část. V teoretické části je zde obecný pohled na tyto složky: konkurenceschopnost, marketingový mix, komunikační mix. V analytické části jsou tyto složky aplikovány na vybranou firmu. Na základě zjištění současného stavu firmy a dotazníkového výzkumu jsou na závěr práce navrhnuta patřičná doporučení. Cílem této práce je naleznout taková doporučení, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti za účelem získání vice zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40463
|
Datum:
|
2016-11-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
46112
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet