Analýza nákladů náborového řízení z pohledu Employer Brandingu ve firmě Continental Barum, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Papadaki, Šárka
|
|
dc.contributor.author |
Červinka, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:14:12Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:14:12Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40384
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákladů náborového řízení z hlediska Employer Bran-dingu ve společnosti Continental Barum, s.r.o. Cílem teoretické části je zpracovat poznatky vztahující se k problematice analýzy a řízení nákladů a provést literární rešerši v oblasti Em-ployer Branding a lidských zdrojů, a poté stanovit teoretická východiska pro zpracování praktické části. Cílem praktické části je popsat a analyzovat objem nákladů na Employer Branding, na základě výsledků popsat strukturu nákladů a jejich efektivitu z hlediska pod-pory náborového procesu, a následně zpracovat doporučení na zlepšení využívání prostředků na Employer Branding a zvýšení výtěžnosti náborového procesu. |
|
dc.format |
70+12 s. příloh |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nábor a výběr zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
Značka zaměstnavatele
|
cs |
dc.subject |
HR marketing
|
cs |
dc.subject |
Řízení nákladů
|
cs |
dc.subject |
Analýza efektivity a nákladovosti
|
cs |
dc.subject |
Recruitment process
|
en |
dc.subject |
Employer brand
|
en |
dc.subject |
HR marketing
|
en |
dc.subject |
Cost management
|
en |
dc.subject |
ROI and TCR analysis
|
en |
dc.title |
Analýza nákladů náborového řízení z pohledu Employer Brandingu ve firmě Continental Barum, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Cost Analysis of the Recruitment Process in Terms of Employer Branding in Continental Barum, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mušinský, Martin |
|
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis deals with cost analysis of the recruitment process in terms of Employer Branding in Continental Barum, ltd. The purpose of theorethical part is to process findings related to the cost management and analysis, realize a literary research in the field of Em-ployer Branding and Human Resources management, and to state the theoretical basis for processing the practical part. The aim of practical part is to describe and analyze costs of Employer Branding, desribe cost structure and its effectivity in terms of the Recruitment process. Part of the Bachelor thesis are suggestions and recommendations on improving the effectivity of resources invested in Emplyoer branding and increasing the outcome of the Recruitment process. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
46009
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account