Analýza nákladů náborového řízení z pohledu Employer Brandingu ve firmě Continental Barum, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza nákladů náborového řízení z pohledu Employer Brandingu ve firmě Continental Barum, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Papadaki, Šárka
dc.contributor.author Červinka, Tomáš
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:12Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:12Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40384
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou nákladů náborového řízení z hlediska Employer Bran-dingu ve společnosti Continental Barum, s.r.o. Cílem teoretické části je zpracovat poznatky vztahující se k problematice analýzy a řízení nákladů a provést literární rešerši v oblasti Em-ployer Branding a lidských zdrojů, a poté stanovit teoretická východiska pro zpracování praktické části. Cílem praktické části je popsat a analyzovat objem nákladů na Employer Branding, na základě výsledků popsat strukturu nákladů a jejich efektivitu z hlediska pod-pory náborového procesu, a následně zpracovat doporučení na zlepšení využívání prostředků na Employer Branding a zvýšení výtěžnosti náborového procesu.
dc.format 70+12 s. příloh
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nábor a výběr zaměstnanců cs
dc.subject Značka zaměstnavatele cs
dc.subject HR marketing cs
dc.subject Řízení nákladů cs
dc.subject Analýza efektivity a nákladovosti cs
dc.subject Recruitment process en
dc.subject Employer brand en
dc.subject HR marketing en
dc.subject Cost management en
dc.subject ROI and TCR analysis en
dc.title Analýza nákladů náborového řízení z pohledu Employer Brandingu ve firmě Continental Barum, s.r.o.
dc.title.alternative The Cost Analysis of the Recruitment Process in Terms of Employer Branding in Continental Barum, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mušinský, Martin
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis deals with cost analysis of the recruitment process in terms of Employer Branding in Continental Barum, ltd. The purpose of theorethical part is to process findings related to the cost management and analysis, realize a literary research in the field of Em-ployer Branding and Human Resources management, and to state the theoretical basis for processing the practical part. The aim of practical part is to describe and analyze costs of Employer Branding, desribe cost structure and its effectivity in terms of the Recruitment process. Part of the Bachelor thesis are suggestions and recommendations on improving the effectivity of resources invested in Emplyoer branding and increasing the outcome of the Recruitment process.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 46009
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
červinka_2017_dp.pdf 3.868Mb PDF View/Open None
červinka_2017_op.pdf 252.6Kb PDF View/Open None
červinka_2017_vp.pdf 157.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account