Analýza nákladů náborového řízení z pohledu Employer Brandingu ve firmě Continental Barum, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza nákladů náborového řízení z pohledu Employer Brandingu ve firmě Continental Barum, s.r.o. |
Autor: |
Červinka, Tomáš
|
Vedoucí: |
Papadaki, Šárka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákladů náborového řízení z hlediska Employer Bran-dingu ve společnosti Continental Barum, s.r.o. Cílem teoretické části je zpracovat poznatky vztahující se k problematice analýzy a řízení nákladů a provést literární rešerši v oblasti Em-ployer Branding a lidských zdrojů, a poté stanovit teoretická východiska pro zpracování praktické části. Cílem praktické části je popsat a analyzovat objem nákladů na Employer Branding, na základě výsledků popsat strukturu nákladů a jejich efektivitu z hlediska pod-pory náborového procesu, a následně zpracovat doporučení na zlepšení využívání prostředků na Employer Branding a zvýšení výtěžnosti náborového procesu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40384
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
46009
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet