dc.contributor.advisor |
Jarolímová, Blanka
|
|
dc.contributor.author |
Cvešperová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:14:09Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:14:09Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40354
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá daňovým zachycením reklam a darů ve vybrané obchodní společnosti v České republice. V první části je tato problematika zkoumána z teoretického hlediska, jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti daní, přiblížen princip daní z přidané hodnoty a daní z příjmů právnických osob. Na závěr první části jsou položeny základy z právního hlediska pro dary a reklamy. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na společnost Internet Mall, a. s. Tato část se skládá z vybraných projektů společnosti a jejich správného daňového zachycení. Cílem práce je přiblížení dané problematiky a navrhnutí dalších projektů pro následující období. |
|
dc.format |
63 s. (67 609 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
daň
|
cs |
dc.subject |
daň z příjmů právnických osob
|
cs |
dc.subject |
daňově uznatelné / neuznatelné náklady
|
cs |
dc.subject |
dar
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
tax
|
en |
dc.subject |
corporate income tax
|
en |
dc.subject |
tax deductible / tax non-deductible expenses
|
en |
dc.subject |
gifts
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.title |
Daňový dopad reklam a darů v obchodní společnosti Internet Mall, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Effect of Advertisement and Gifts on Taxation in the Corporation Internet Mall, a.s. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Poliaková, Adela |
|
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis focuses on the effect of advertisement and gifts on taxation in a selected company in Czech Republic. The first part describes the issue from the theoretical perspective and explains the basic terms in the field of taxes, with focus put on value added tax and corporate income tax. The end of the first part focuses on basic legal aspects from the perspective of gifts and advertisement. In the analytical part of the thesis, the knowledge is applied to the company Internet Mall, a. s. This part consist of selected projects and their tax impact. The main aim of this bachelor thesis is to thoroughly explain the given issue and propose future projects. |
|
dc.description.department |
Ústav financí a účetnictví |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Účetnictví a daně |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Accounting and Taxes |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
45965
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-05-15 |
|