Daňový dopad reklam a darů v obchodní společnosti Internet Mall, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Daňový dopad reklam a darů v obchodní společnosti Internet Mall, a.s. |
Autor: |
Cvešperová, Klára
|
Vedoucí: |
Jarolímová, Blanka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá daňovým zachycením reklam a darů ve vybrané obchodní společnosti v České republice. V první části je tato problematika zkoumána z teoretického hlediska, jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti daní, přiblížen princip daní z přidané hodnoty a daní z příjmů právnických osob. Na závěr první části jsou položeny základy z právního hlediska pro dary a reklamy. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na společnost Internet Mall, a. s. Tato část se skládá z vybraných projektů společnosti a jejich správného daňového zachycení. Cílem práce je přiblížení dané problematiky a navrhnutí dalších projektů pro následující období. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40354
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav financí a účetnictví |
Studijní obor:
|
Účetnictví a daně |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
45965
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet