Projekt online marketingové komunikace vybrané firmy na zahraniční trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Myslinskij, Oleg
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:14:03Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:14:03Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40303
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu projektu online marketingové ko-munikace vybrané firmy na zahraniční trh. Práce vychází z kritického zhodnocení relevantní literární rešerše. Dále byla provedena analýza vnitřního a vnějšího pro-středí firmy a na základě výsledků analýz vznikl projekt online marketingové ko-munikace vybrané firmy na zahraniční trh. Navržené řešení zahrnuje jasné in-strukce pro realizaci online marketingové komunikace na zahraniční trh. Zjištěné výsledky umožňují zvýšit prodej vybrané firmy prostřednictvím realizace projektu online marketingové komunikace vybrané firmy na zahraniční trh. |
|
dc.format |
136 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
zahraniční trh
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
foreign market
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.title |
Projekt online marketingové komunikace vybrané firmy na zahraniční trh |
|
dc.title.alternative |
Online Marketing Communication Project for the Chosen Company in the Foreign Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2017-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is concentrated on the creation of the Online Marketing Communication Project for the Chosen Company in the Foreign Market. The the-sis includes a critical evaluation of the relevant literature. It also includes analysis of internal and external environment of the relevant company. Based on the ana-lysis results was created the Online Marketing Communication Project for the Chosen Company in the Foreign Market. The designed solution consist of clear instructions of the online marketing communication for the foreign market reali-zation. The results of the work allow to increase sales of the chosen company trough implementation of Online Marketing Communication Project for the Cho-sen Company in the Foreign Market. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45889
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account