Projekt online marketingové komunikace vybrané firmy na zahraniční trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt online marketingové komunikace vybrané firmy na zahraniční trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Myslinskij, Oleg
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:03Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:03Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40303
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu projektu online marketingové ko-munikace vybrané firmy na zahraniční trh. Práce vychází z kritického zhodnocení relevantní literární rešerše. Dále byla provedena analýza vnitřního a vnějšího pro-středí firmy a na základě výsledků analýz vznikl projekt online marketingové ko-munikace vybrané firmy na zahraniční trh. Navržené řešení zahrnuje jasné in-strukce pro realizaci online marketingové komunikace na zahraniční trh. Zjištěné výsledky umožňují zvýšit prodej vybrané firmy prostřednictvím realizace projektu online marketingové komunikace vybrané firmy na zahraniční trh.
dc.format 136
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject zahraniční trh cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject online marketing en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject foreign market en
dc.subject situation analysis en
dc.title Projekt online marketingové komunikace vybrané firmy na zahraniční trh
dc.title.alternative Online Marketing Communication Project for the Chosen Company in the Foreign Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2017-05-30
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is concentrated on the creation of the Online Marketing Communication Project for the Chosen Company in the Foreign Market. The the-sis includes a critical evaluation of the relevant literature. It also includes analysis of internal and external environment of the relevant company. Based on the ana-lysis results was created the Online Marketing Communication Project for the Chosen Company in the Foreign Market. The designed solution consist of clear instructions of the online marketing communication for the foreign market reali-zation. The results of the work allow to increase sales of the chosen company trough implementation of Online Marketing Communication Project for the Cho-sen Company in the Foreign Market.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45889
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
myslinskij_2017_dp.pdf 6.162Mb PDF View/Open None
myslinskij_2017_op.docx 24.57Kb Unknown View/Open None
myslinskij_2017_vp.docx 24.49Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account