Projekt online marketingové komunikace vybrané firmy na zahraniční trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt online marketingové komunikace vybrané firmy na zahraniční trh |
Autor: |
Myslinskij, Oleg
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu projektu online marketingové ko-munikace vybrané firmy na zahraniční trh. Práce vychází z kritického zhodnocení relevantní literární rešerše. Dále byla provedena analýza vnitřního a vnějšího pro-středí firmy a na základě výsledků analýz vznikl projekt online marketingové ko-munikace vybrané firmy na zahraniční trh. Navržené řešení zahrnuje jasné in-strukce pro realizaci online marketingové komunikace na zahraniční trh. Zjištěné výsledky umožňují zvýšit prodej vybrané firmy prostřednictvím realizace projektu online marketingové komunikace vybrané firmy na zahraniční trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40303
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
45889
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet