Projekt marketingové strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Dvořák autoservis

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Dvořák autoservis

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Rybnikář, Lukáš
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:54Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:54Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40223
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvoření nové marketingové strategie firmy Dvořák autoservis. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se věnuje strategickému marketingu, situačním analýzám, sběru a vyhodnocení dat a marketingovému mixu služeb. Analytická část se zabývá představením firmy Dvořák autoservis, současnou úrovní marketingového mixu služeb, definováním konkurence a analyzováním trhu. Projektová část se zabývá definováním nových cílových skupin zákazníků, novou marketingovou strategií firmy a marketingovou kampaní s cílem zvýšit konkurenceschopnost firmy Dvořák autoservis. Marketingová kampaň je podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 128 s. (204 623 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Strategický marketing cs
dc.subject strategie cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject IFE matice cs
dc.subject EFE matice cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject SPACE analýza cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Strategic marketing en
dc.subject strategy en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject IFE matrix en
dc.subject EFE matrix en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject SPACE analysis en
dc.subject benchmarking en
dc.subject marketing mix of services en
dc.subject communication mix en
dc.title Projekt marketingové strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Dvořák autoservis
dc.title.alternative The Project of Marketing Strategy to Increase the Competitiveness in Company Dvořák Autoservis
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kejnarová, Hana
dc.date.accepted 2017-05-30
dc.description.abstract-translated The aim of this master´s thesis is to create a new marketing strategy for company Dvořák autoservis. The master´s thesis is divided into three parts. The teoretical part focuses on strategic marketing, situational analysis, data collection and analysis and marketing mix of services. The analytical part deals with the introduction of the company Dvořák autoservis, the current level of marketing mix of services, defining competition and analyzing the market. Project part deals with defining new target groups, new marketing strategy and marketing campaign in order to increase the competitiveness of the company Dvořák autoservis. The marketing campaign is subject to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45767
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
rybnikář_2017_dp.pdf 4.842Mb PDF View/Open None
rybnikář_2017_op.pdf 1.627Mb PDF View/Open None
rybnikář_2017_vp.docx 24.34Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account