Projekt marketingové strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Dvořák autoservis
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Rybnikář, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:54Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:54Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40223
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvoření nové marketingové strategie firmy Dvořák autoservis. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se věnuje strategickému marketingu, situačním analýzám, sběru a vyhodnocení dat a marketingovému mixu služeb. Analytická část se zabývá představením firmy Dvořák autoservis, současnou úrovní marketingového mixu služeb, definováním konkurence a analyzováním trhu. Projektová část se zabývá definováním nových cílových skupin zákazníků, novou marketingovou strategií firmy a marketingovou kampaní s cílem zvýšit konkurenceschopnost firmy Dvořák autoservis. Marketingová kampaň je podrobena nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
128 s. (204 623 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
IFE matice
|
cs |
dc.subject |
EFE matice
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
SPACE analýza
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Strategic marketing
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
IFE matrix
|
en |
dc.subject |
EFE matrix
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.subject |
SPACE analysis
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
marketing mix of services
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Dvořák autoservis |
|
dc.title.alternative |
The Project of Marketing Strategy to Increase the Competitiveness in Company Dvořák Autoservis |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kejnarová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this master´s thesis is to create a new marketing strategy for company Dvořák autoservis. The master´s thesis is divided into three parts. The teoretical part focuses on strategic marketing, situational analysis, data collection and analysis and marketing mix of services. The analytical part deals with the introduction of the company Dvořák autoservis, the current level of marketing mix of services, defining competition and analyzing the market. Project part deals with defining new target groups, new marketing strategy and marketing campaign in order to increase the competitiveness of the company Dvořák autoservis. The marketing campaign is subject to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45767
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account