Projekt marketingové strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Dvořák autoservis

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Dvořák autoservis

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Dvořák autoservis
Autor: Rybnikář, Lukáš
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvoření nové marketingové strategie firmy Dvořák autoservis. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se věnuje strategickému marketingu, situačním analýzám, sběru a vyhodnocení dat a marketingovému mixu služeb. Analytická část se zabývá představením firmy Dvořák autoservis, současnou úrovní marketingového mixu služeb, definováním konkurence a analyzováním trhu. Projektová část se zabývá definováním nových cílových skupin zákazníků, novou marketingovou strategií firmy a marketingovou kampaní s cílem zvýšit konkurenceschopnost firmy Dvořák autoservis. Marketingová kampaň je podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40223
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 45767


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
rybnikář_2017_dp.pdf 4.842Mb PDF Zobrazit/otevřít None
rybnikář_2017_op.pdf 1.627Mb PDF Zobrazit/otevřít None
rybnikář_2017_vp.docx 24.34Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet