Projekt recruitmentu prostřednictvím sociálních sítí ve vybrané výrobní společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt recruitmentu prostřednictvím sociálních sítí ve vybrané výrobní společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matošková, Jana
dc.contributor.author Kosíková, Markéta
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:54Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:54Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40218
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvoření projektu recruitmentu prostřednictvím sociálních sítí. Tento projekt vychází z teoretické základny a také současné situace ve vybrané společnosti, která byla zjišťována analýzou interních dokumentů, rozhovorem s personálním ředitelem i ostatními personalisty a dotazníkovým šetřením. Z pěti sociálních sítí, které patří světově k nejpoužívanějším, byly metodou vícekriteriálního rozhodování zvoleny tři, jež byly využity v projektu. Výsledný projekt mimo to zapojuje do systému získávání také stávající pracovníky, kteří svým doporučením mohou pomoci rozšiřovat zaměstnaneckou základnu. Hlavní výhodou projektu je, že zohledňuje současnou situaci na trhu práce a skutečnost, že podniky při obsazování volných pozic musí cílit především na tzv. pasivní kandidáty, tedy takové, kteří zaměstnaní jsou a aktivně novou práci nehledají.
dc.format 94 s. (158 752 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject řízení lidských zdrojů cs
dc.subject získávání zaměstnanců cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject personální marketing cs
dc.subject e-recruitment cs
dc.subject Human Resources en
dc.subject recruitment en
dc.subject social networks en
dc.subject HR marketing en
dc.subject e-recruitment en
dc.title Projekt recruitmentu prostřednictvím sociálních sítí ve vybrané výrobní společnosti
dc.title.alternative The Project of Recruitment through Social Networks in The Selected Manufacturing Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sedlák, Jaroslav
dc.date.accepted 2017-05-30
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to make a project of recruitment through social networks. This project is based on theoretical foundations and the current situation in selected company, which was found by analysis of internal documents, talks with personal director as well as other HR officers, and survey. From the five of the world´s most widely used social networks were chosen three, which were used in the project. The final project involves employees into the system of recruitment they can help to expand employee base of the company with their recommendations. This project reflects a current labour market situation and the fact, that companies have to target on passive candidates meaning people, who are employed and don´t find new job actively.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45759
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
kosíková_2017_dp.pdf 2.954Mb PDF View/Open None
kosíková_2017_op.docx 24.57Kb Unknown View/Open None
kosíková_2017_vp.docx 24.53Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account