Projekt recruitmentu prostřednictvím sociálních sítí ve vybrané výrobní společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Matošková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Kosíková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:54Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:54Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40218
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu recruitmentu prostřednictvím sociálních sítí. Tento projekt vychází z teoretické základny a také současné situace ve vybrané společnosti, která byla zjišťována analýzou interních dokumentů, rozhovorem s personálním ředitelem i ostatními personalisty a dotazníkovým šetřením. Z pěti sociálních sítí, které patří světově k nejpoužívanějším, byly metodou vícekriteriálního rozhodování zvoleny tři, jež byly využity v projektu. Výsledný projekt mimo to zapojuje do systému získávání také stávající pracovníky, kteří svým doporučením mohou pomoci rozšiřovat zaměstnaneckou základnu. Hlavní výhodou projektu je, že zohledňuje současnou situaci na trhu práce a skutečnost, že podniky při obsazování volných pozic musí cílit především na tzv. pasivní kandidáty, tedy takové, kteří zaměstnaní jsou a aktivně novou práci nehledají. |
|
dc.format |
94 s. (158 752 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
řízení lidských zdrojů
|
cs |
dc.subject |
získávání zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
personální marketing
|
cs |
dc.subject |
e-recruitment
|
cs |
dc.subject |
Human Resources
|
en |
dc.subject |
recruitment
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
HR marketing
|
en |
dc.subject |
e-recruitment
|
en |
dc.title |
Projekt recruitmentu prostřednictvím sociálních sítí ve vybrané výrobní společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Project of Recruitment through Social Networks in The Selected Manufacturing Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sedlák, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2017-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to make a project of recruitment through social networks. This project is based on theoretical foundations and the current situation in selected company, which was found by analysis of internal documents, talks with personal director as well as other HR officers, and survey. From the five of the world´s most widely used social networks were chosen three, which were used in the project. The final project involves employees into the system of recruitment they can help to expand employee base of the company with their recommendations. This project reflects a current labour market situation and the fact, that companies have to target on passive candidates meaning people, who are employed and don´t find new job actively. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45759
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account