Projekt recruitmentu prostřednictvím sociálních sítí ve vybrané výrobní společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt recruitmentu prostřednictvím sociálních sítí ve vybrané výrobní společnosti |
Autor: |
Kosíková, Markéta
|
Vedoucí: |
Matošková, Jana
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu recruitmentu prostřednictvím sociálních sítí. Tento projekt vychází z teoretické základny a také současné situace ve vybrané společnosti, která byla zjišťována analýzou interních dokumentů, rozhovorem s personálním ředitelem i ostatními personalisty a dotazníkovým šetřením. Z pěti sociálních sítí, které patří světově k nejpoužívanějším, byly metodou vícekriteriálního rozhodování zvoleny tři, jež byly využity v projektu. Výsledný projekt mimo to zapojuje do systému získávání také stávající pracovníky, kteří svým doporučením mohou pomoci rozšiřovat zaměstnaneckou základnu. Hlavní výhodou projektu je, že zohledňuje současnou situaci na trhu práce a skutečnost, že podniky při obsazování volných pozic musí cílit především na tzv. pasivní kandidáty, tedy takové, kteří zaměstnaní jsou a aktivně novou práci nehledají. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40218
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
45759
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet