Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení HARMONY MEDICAL and WELLNESS s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Hanáková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:53Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:53Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40212
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je zhodnotit současný stav marketingového řízení ve společnosti HARMONY MEDICAL & WELLNESS s.r.o., a navrhnout opatření ke zvýšení úrovně marketingového řízení. Teoretická část práce se věnuje informacím týkajících se problematiky marketingového řízení, komunikace, konkurence, marketingu služeb a cestovního ruchu. Praktická část se zabývá analýzami marketingového řízení společnosti HARMONY MEDICAL & WELLNESS s.r.o. se zaměřením na marketingový mix služeb. Na základě výsledků analýz je vypracován projekt zvýšení úrovně marketingového řízení. Navrhnutá opatření jsou podrobena časové, rizikové a nákladové analýze. |
|
dc.format |
117 s. (171 921) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
marketing management
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení HARMONY MEDICAL and WELLNESS s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Project of Marketing Management Improvement in HARMONY MEDICAL and WELLNESS s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rajnoch, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2017-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this master´s thesis is to evaluate current state of marketing management in company HARMONY MEDICAL & WELLNESS, Ltd. and propose measures to increase the level of marketing management. The theoretical part focuses on information concerning the issue of marketing management, communication, competition, marketing services and tourism. The practical part deals with analysis of marketing management in company HARMONY MEDICAL & WELLNESS, Ltd. with a focus on service marketing mix. Based on the results of the analyzes is developed a project to increase the level of marketing management. The proposed measures are subject to the time, risk and cost analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45752
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account