Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení HARMONY MEDICAL and WELLNESS s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení HARMONY MEDICAL and WELLNESS s.r.o. |
Autor: |
Hanáková, Veronika
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je zhodnotit současný stav marketingového řízení ve společnosti HARMONY MEDICAL & WELLNESS s.r.o., a navrhnout opatření ke zvýšení úrovně marketingového řízení. Teoretická část práce se věnuje informacím týkajících se problematiky marketingového řízení, komunikace, konkurence, marketingu služeb a cestovního ruchu. Praktická část se zabývá analýzami marketingového řízení společnosti HARMONY MEDICAL & WELLNESS s.r.o. se zaměřením na marketingový mix služeb. Na základě výsledků analýz je vypracován projekt zvýšení úrovně marketingového řízení. Navrhnutá opatření jsou podrobena časové, rizikové a nákladové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40212
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
45752
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet