dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Krajčová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:51Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:51Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40194
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývala marketingovým řízením společnosti s důrazem na zvýšení efektivity marketingové komunikace společnosti Zet, s.r.o. Teoretická část diplomové práce byla zaměřena na zpracování literární rešerše vztahující se k marketingovému řízení a plánování. V praktické části byla představena společnost Zet, s.r.o. a analyzována její současná marketingová strategie. Z výsledků situačních analýz PESTE, Porterova modelu, SWOT a analýzy marketingového mixu, vyplynuly skutečnosti pro sestavení jednotlivých akčních plánů pro zefektivnění marketingové komunikace ve společnosti. Závěrem byly akční plány podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
95 s. (160 620 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Strategické marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
Strategic marketing management
|
en |
dc.subject |
Marketing planning
|
en |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
Situation analysis
|
en |
dc.subject |
Marketing of services
|
en |
dc.subject |
Service
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového řízení vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Management Project of the Chosen Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis was focused on strategic marketing management and planning aimed at increasing effectiveness of marketing communication of the company Zet, s.r.o. The theoretical part of the master thesis was based on writing up the literature searches focusing on the strategic marketing management and planning. In the practical part of the thesis was presented the company Zet, s.r.o. and analyzed its current marketing strategy. The results of the situational analysis PESTE, Porter's model, SWOT and current analysis of the marketing mix emerged facts for making up the action plans that are aimed at increasing effectiveness of marketing communication. Finally the action plans were put to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45731
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|