Projekt marketingového řízení vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového řízení vybrané společnosti |
Autor: |
Krajčová, Markéta
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývala marketingovým řízením společnosti s důrazem na zvýšení efektivity marketingové komunikace společnosti Zet, s.r.o. Teoretická část diplomové práce byla zaměřena na zpracování literární rešerše vztahující se k marketingovému řízení a plánování. V praktické části byla představena společnost Zet, s.r.o. a analyzována její současná marketingová strategie. Z výsledků situačních analýz PESTE, Porterova modelu, SWOT a analýzy marketingového mixu, vyplynuly skutečnosti pro sestavení jednotlivých akčních plánů pro zefektivnění marketingové komunikace ve společnosti. Závěrem byly akční plány podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40194
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
45731
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet